donderdag 2 december 2010

Voetsporen in de sneeuw..

Knjerp Knjerp Knjerp Knjerp
Komt dat geluid je bekent voor? Nee? Echt niet?
Sneeuw.
Het ligt er weer hoor, de sneeuw. En nu extra vroeg gekomen. Maar of we daar blij mee zijn..?
Niet echt. Doordat het ook nog gevroren heeft is alles nu spekglad. Uitkijken dus tijdens het fietsen.

Het handige van sneeuw is, dat je alle voetsporen van mensen of dieren er terug ik kan zien. Ik ben weer op foto-jacht geweest en heb een paar sporen gevonden.


Raad de voetsporen!

 Spoor 1:

Spoor 2:

Spoor 3:

Spoor 4:

Wie de meeste voetsporen goed raad krijgt.... De eer!

6 opmerkingen:

  1. Ha Robin,
    spoor 1: poes
    spoor 2: vogel
    spoor 3: hond
    spoor 4:mens
    Heb ik het goed?
    Kusje mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Robin, ik wil je moeder niet afvallen, maar volgens mij is het nét iets anders:
    spoor 1: hond
    spoor 2: vogel
    spoor 3: poes
    spoor 4: mens
    Maar ja, ik heb ook een spiekbriefje in mijn tuin liggen. Het is er bezaaid met afdrukjes, die verdacht veel op type 3 lijken en ik heb geen hond, maar een poes...
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsjaaa.. Ik zeg nog niet wie er heeft gewonnen, nog even afwachten of er nog meer mensen gaan reageren.
    De winnaar wordt bekent gemaakt bij mijn volgende blogbericht (volgende week)..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. spoor 1: hond
    spoor 2: vogel
    spoor 3: poes
    spoor 4: mens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thomas zei (via Hyves):
    spoor 1: vos
    spoor 2: vogel
    spoor 3: kat
    spoor 4: Robin's voetafdruk

    Saskia zei (via Facebook):
    spoor 1: beer
    spoor 2: adelaar
    spoor 3: tijger
    spoor 4: reus


    (deze reacties tellen ook gewoon mee)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. spoor 1: hond
    spoor 2: vogel
    spoor 3: poes
    spoor 4: mens

    aight maar het kan ook die van Saskia zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Om een reactie te plaatsen klik je eerst op "Profiel selecteren", daar kan je een profiel kiezen waarmee je de reactie plaatst. Je kan dat bijvoorbeeld via je Google-account of WordPress doen. Als je op geen van de opties een account hebt, kan je het ook anoniem doen (klik: "Anoniem") of bij "Naam/URL", waarmee je alleen je naam hoeft invullen.